Tej szelet - tej nélkül :-)

2016.04.13 12:45

Az eredeti receptet Mozdulj Anyu oldalán találtam: mozduljanyu.blogspot.hu/2015/09/kinder-tejszelet-szerintem.html

Tesztmennyiségben dolgoztam, fél adaggal.

A tészta:
100 gr cukkini lehámozva, kis lyukú reszelőn lereszelve és kinyomkodva
1 tojás
30 gr vaníliás protein - nálam Biotech Beef Protein (vagy helyettesítheted 25 gr NoCarb rost sütőmixszel)
1 púpos teáskanál kakaópor
15 ml (!) ásványvíz
pici sütőpor
eritrit

Krém:
0,25 dl cocomas
3 ek kókuszreszelék
0,5 tk. NoCarb konjak liszt
1ek kókuszjoghurt/totukrém
eritrit

A tészta hozzávalóit összekevertem és 180 fokon megsütöttem (villával teszteltem, mikor jó és nem ragad már) majd hagytam kihűlni és óvatosan félbevágtam. Az is jó megoldás, ha két részletben sütöd.

A krémet addig kell keverni, míg a konjak liszttől összeáll és akkor rá tudod kenni a kihűlt kakaós lap egyik felére, majd ráillesztjük a másik felét és készen is vagyunk. :-)

Elérhetőség